مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 14:052020-08-26اقتصادي

افتتاح 5 پروژه عمرانی و خدماتی در شهرستان ری


در چهارمین روز از هفته دولت آیین افتتاح و بهره برداری از پروژه های عمرانی و خدماتی شهرستان ری با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، همزمان با چهارمین روز از هفته دولت آیین افتتاح و بهره برداری از پروژه های عمرانی و خدماتی شهرستان ری ظهر امروز با حضور محمد تقی زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران، توکلی فرماندار ویژه شهرستان ری و جمعی از مسؤولان محلی با ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام شهر قیامدشت برگزار شد.

  ساختمان شورای اسلامی شهر قیامدشت به مساحت 720 مترمربع با اعتبار 2/5 میلیارد تومان و مرکز توانمندسازی و کارآفرینی شهر قیامدشت به مساحت 460 مترمربع با اعتبار یک میلیارد و صد و پنجاه میلیون تومان در بخش خاوران افتتاح شد.

  مخزن 2 هزار مترمکعبی ذخیره آب با اعتبار 1/2 میلیارد تومان و فاز دوم تصفیه خانه با ظرفیت ذخیره سازی 120 هزار لیتر آب به مساحت 200 مترمربع با اعتبار 400 میلیون تومان در روستای قمصر بخش کهریزک به بهره برداری رسید.

  بوستان فرهنگ شهر حسن آباد به مساحت 36 هزار مترمربع با اعتبار 7 میلیارد تومان از دیگر پروژه هایی بود که امروز فاز اول آن در بخش فشافویه افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 5 پروژه عمرانی و خدماتی در شهرستان ری

افتتاح 5 پروژه عمرانی و خدماتی در شهرستان ری