مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 14:052020-08-26سياسي

دست و پا زدن آمریکا برای مذاکره به روایت یک مقام عالی امنیتی


اگر تعرضی به جمهوری اسلامی شود در روز اول پاسخ قاطع خواهیم داد و 3 هزار میلیارد تومان خسارت به دشمن وارد می کنیم.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون وزیر اطلاعات گفت: اگر تعرضی به جمهوری اسلامی شود در روز اول پاسخ قاطع خواهیم داد و 3 هزار میلیارد تومان خسارت به دشمن وارد می کنیم.

رییس سازمان اطلاعات خارجی ظهر امروز چهارشنبه طی دیداری با مدیران عالی و فرهیختگان فرهنگی، سیاسی و اجتماعی خراسان رضوی با بیان این که شرایط امروز کشور به نوعی از زمان دفاع مقدس هم خطیرتر است، ضرورت دستیابی به یک تحلیل واقع بینانه از وضعیت فعلی جمهوری اسلامی در منطقه و جهان را یادآور شد و گفت: در جمهوری اسلامی خردمندی و انعطاف بر محور منافع ملی از سیاست های ثابت نظام است.

معاون وزیر اطلاعات، نرمش قهرمانانه و پذیرش قطعنامه 598 را دو نقطه عطف تاریخ جمهوری اسلامی عنوان کرد و با اشاره به تحلیل اشتباه رییس جمهور فعلی آمریکا گفت: ترامپ تصور می کرد مشکل ایران از جسور نبودن روسای جمهور قبلی آمریکا ناشی می شود لذا در ایام انتخابات سال 2016 وعده می داد که با تحریم های به اصطلاح شکننده ظرف چند ماه ایران را تسلیم می کند.

رییس سازمان اطلاعات خارجی با اعلام این که آمریکایی ها طی ماه های گذشته علی الدوام از ما درخواست مذاکره می کنند، افزود: اما موضع ایران این است که ما در حال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست و پا زدن آمریکا برای مذاکره به روایت یک مقام عالی امنیتی

دست و پا زدن آمریکا برای مذاکره به روایت یک مقام عالی امنیتی