مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 12:052020-08-26پزشكي

مراجعه 13هزار نفر به درمانگاه های شهرداری تهران در موج نخست کرونا


مدیرعامل شرکت شهر سالم از 13هزار نفر مراجعه کننده به درمانگاه های شهرداری تهران در موج نخست این بیماری خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکه وحشت این بیماری جامعه را فراگرفته بود و برخی مراکز درمانی از پذیرش موارد مشکوک حذر داشتند، درهای درمانگاه های ما به روی همه بیماران باز بود و حتی سرریز بیمارستان های اصلی پایتخت چون مسیح دانشوری به این مراکز فرستاده می شدند.

چوبینه گفت: تنها در موج اول شیوع کرونا، 13 هزار نفر مراجعه کننده به درمانگاه های شهرداری تهران خدمات مرتبط با تشخیص و درمان کرونا را دریافت کردند.

این منهای فعالیت های اورژانس شرکت شهر سالم است که در بسیاری موارد به منزل بیماران عضو خانواده شهرداری تهران می رفتند و پیگیر درمان آنها می شدند.

وی افزود: بخش بهداشت و پیشگیری شرکت شهر سالم نیز دستورالعمل ها و آموزش های پیشگیری را تنظیم و منتشر کردند و تمامی افراد شاغل در شهرداری تهران را نیز مورد غربالگری کرونا قرار دادند.

در ادامه این نشست که با حضور جمعی از پزشکان ایثارگر شرکت شهر سالم برگزار شد، مدیرکل ایثارگران شهرداری تهران در سخنانی گفت: اکثر قریب به اتفاق 46 پزشک شاغل در شهرداری تهران در شرکت شهر سالم فعالیت می کنند و از این جهت بر خودمان فرض می دانیم که هر سال با حضور در شرکت شهر سالم در سالروز تولد حکیم ابوعلی سینا و روز پزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراجعه 13هزار نفر به درمانگاه های شهرداری تهران در موج نخست کرونا

مراجعه 13هزار نفر به درمانگاه های شهرداری تهران در موج نخست کرونا