مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 09:252020-08-26سياسي

فراخوان اولویت های پژوهش و فناوری استان آذربایجان شرقی در سال 1399


دبیرخانه کارگروه آموزش، پژوهش، فن آوری و نوآوری استان آذربایجان شرقی مستقر در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، عناوین اولویت های پژوهش و فن آوری استان در سال 1399 را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی، دبیرخانه کارگروه آموزش، پژوهش، فن آوری و نوآوری استان آذربایجان شرقی مستقر در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، عناوین اولویت های پژوهش و فن آوری استان در سال  1399را منتشر کرد.

براساس این گزارش؛ این فراخوان در دو مرحله انجام خواهد شد که مرحله نخست آن با سه موضوع تدوین استراتژی و برنامه عملیاتیِ بازاریابی، تبلیغات و آموزش گردشگری استان در حوزه سلامت، اکوتوریسم و غذایی ،   تهیه و تدوین اطلس سرمایه گذاری استان (با محوریت سند آمایش سرزمین و سند تدبیر توسعه استان) و تحلیل عواقب عدم رعایت حریم گسل های مهم در ساخت و ساز و تعیین مناطق پرخطر و مستعد لغزشی انجام می گیرد.

علاقمندان پس از تکمیل فرم پروپوزال و RFP طرح های پیشنهادی، فایل مربوطه را به دبیرخانه کارگروه آموزش، پژوهش، فن آوری و نوآوری استان از طریق پست الکترونیکی به نشانی mosazadeh.

e@mporg.

ir  ارسال نمایند ضمنا علاقمندان می توانند هرگونه سوال خود را از طریق شماره تلفن های 33394265 و 33306102 از دبیرخانه مطرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان اولویت های پژوهش و فناوری استان آذربایجان شرقی در سال 1399

فراخوان اولویت های پژوهش و فناوری استان آذربایجان شرقی در سال 1399