مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 06:102020-08-26حوادث

20 میلیارد لوازم آشپزخانه قاچاق در یزد ضبط شد


ماموران در بازرسی از دو انبار در شهر یزد 20 میلیارد ریال لوازم آشپزخانه قاچاق کشف و ضبط کردند.

- ایسنا/یزد فرمانده انتظامی استان یزد گفت: ماموران در بازرسی از دو انبار در شهر یزد 20 میلیارد ریال لوازم آشپزخانه قاچاق کشف و ضبط کردند.

سردار عباسعلی بهدانی فرد اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان یزد با انجام اقدامات اطلاعاتی از خبری در خصوص وجود انبارهای کالای قاچاق در شهر یزد مطلع شدند.

وی افزود: تحقیقات پلیس نشان می داد که یکی از مخلان نظام اقتصادی با وارد کردن مقادیر بسیار زیادی کالای قاچاق از جنوب کشور به یزد و انبار آن، قصد دارد تا در فرصتی مناسب این محموله فاقد مجوز را روانه بازار کند.

فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به کار میدانی پلیس و شناسایی دو انبار مورد نظر در شهر یزد، گفت: ماموران با اخذ مجوز قضایی به بازرسی از انبارها پرداخته و 300 کارتن لوازم آشپزخانه شامل؛ انواع ظروف آرکوپال و ظروف بلوری خارجی فاقد مجوز را کشف و ضبط کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از سایت پلیس یزد، سردار بهدانی فرد در پایان با بیان این که کارشناسان ارزش این کالاهای قاچاق را 20 میلیارد ریال برآورد کردند، خاطرنشان کرد: در این خصوص یک متهم دستگیر و به مراجع قانونی معرفی و محموله کشف شده تحویل سازمان تعزیرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 میلیارد لوازم آشپزخانه قاچاق در یزد ضبط شد

20 میلیارد لوازم آشپزخانه قاچاق در یزد ضبط شد