مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 06:052020-08-26دانش

اعلام جزییات دسترسی به سامانه مدیریت یکپارچه امور آموزشی دانشگاه آزاد


مدیرکل توسعه شبکه علمی هوشمند دانشگاه آزاد اسلامی جزییات دسترسی به مدیریت یکپارچه امور آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی(آموزشیار) را اعلام کرد.

- مدیرکل توسعه شبکه علمی هوشمند دانشگاه آزاد اسلامی جزییات دسترسی به مدیریت یکپارچه امور آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی(آموزشیار) را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر ایمان عطارزاده مدیرکل طرح توسعه شبکه علمی هوشمند دانشگاه آزاد اسلامی، در خصوص جزییات دسترسی به سامانه آموزشیار، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در راستای ارائه خدمات و سرویس های ارزشمند آموزشی و پژوهشی به دانشجویان و توجه به کیفیت بخشی به آموزش مجازی، سامانه مدیریت یکپارچه امور آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی (آموزشیار) را به عنوان بخشی از سیستم ERP جامع دانشگاهی راه اندازی کرده است.

وی افزود: این سامانه به طور یکسان در تمامی واحدهای دانشگاهی به جز تعداد محدودی که در اواخر مهرماه به این سامانه متمرکز و یکپارچه اضافه خواهند شد، مورد استفاده قرار می گیرد.

دکتر عطارزاده با بیان اینکه براساس برنامه ریزی های صورت گرفته آموزش سامانه آموزشیار از 26 مردادماه در سطح استان ها و واحدهای دانشگاهی به صورت آزمایشی آغاز شده است، گفت: آموزش این سامانه از 10 شهریورماه مطابق با جدول زمان بندی زیر برای انجام امور آموزشی در اختیار تمامی دانشجویان ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام جزییات دسترسی به سامانه مدیریت یکپارچه امور آموزشی دانشگاه آزاد

اعلام جزییات دسترسی به سامانه مدیریت یکپارچه امور آموزشی دانشگاه آزاد