مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 05:002020-08-26اقتصادي

بلیط هواپیما چارتر چه کمکی به مسافران می کند؟


اگر تا امروز با انگیزه های مختلف قصد سفر هوایی داشته اید و زمانی را برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما در سایت های مختلف سپری کرده باشید، حتما به عبارت بلیط هواپیما چارتر یا سیستمی برخورد کرده اید.

- اما این دو نوع بلیط هواپیما چیستند و چه اهمیتی در صنعت گردشگری دارند؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام سفرمارکت، در این نوشته بیشتر درباره بلیط چارتر هواپیما و لحظه آخری صحبت می کنیم و می گوییم این نوع پروازها چه فرقی با بقیه دارند و چگونه می توان از آنها برای کاهش هزینه های سفر استفاده کرد؟ بلیط چارتر و فرق آن با بلیط سیستمی چیست؟ در حالت عادی و در صنعت هوانوردی و مسافرت های هوایی، یک شرکت هواپیمایی فرایند جا به جایی مسافران با هواپیما بین دو فرودگاه مبدا و مقصد را بر عهده دارد.

شرکت های هواپیمایی یا به اصطلاح ایرلاین ها، با توجه به هزینه های عملیاتی هواپیما مانند خرید و تعمیر و نگهداری آن، خدمات رفاهی حین پرواز، هزینه های فرودگاهی، نیروی انسانی خدمه پرواز، بنزین هواپیما و سود سرمایه گذاری در صنعت گران هوانوردی، قیمتی را برای هر صندلی پرواز خود از مبدا به مقصد با توجه به مسافت و عوامل دیگر تعیین می کنند.

سپس این صندلی های پرواز توسط آژانس های مسافرتی و سایت های فروش اینترنتی بلیط هواپیما به دست مسافران و مصرف کنندگان می رسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلیط هواپیما چارتر چه کمکی به مسافران می کند؟

بلیط هواپیما چارتر چه کمکی به مسافران می کند؟