مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 19:152020-08-25حوادث

بیش از 50 هکتار از جنگل های بلوط منطقه «طایی» پلدختر در آتش سوخت


دهیار روستای «دار باغه» پلدختر با اشاره به وقوع آتش سوزی در کوه طایی گفت: تاکنون بیش از 50 هکتار از جنگل های بلوط و مراتع این منطقه در آتش سوخته و حریق همچنان ادامه دارد.

- پلدختر- دهیار روستای دار باغه پلدختر با اشاره به وقوع آتش سوزی در کوه طایی گفت: تاکنون بیش از 50 هکتار از جنگل های بلوط و مراتع این منطقه در آتش سوخته و حریق همچنان ادامه دارد.

حسن حسین زاده عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: آتش سوزی در منطقه جنگلی کوه طایی که روز دوشنبه آغاز شده و تاکنون نیز ادامه دارد بیش از 50 هکتار از جنگل های بلوط را طعمه حریق کرد.

وی افزود: پوشش گیاهی منطقه موجب سرعت گسترش و شعله ورشدن این آتش سوزی شده و این موضوع باعث شده توان نیروهای حاضر در منطقه تحلیل برود و برخی از آنها از ادامه تلاش منصرف شوند.

دهیار روستای دارباغه میانکوه شرقی پلدختر گفت: به علت صعب العبور بودن منطقه، مسیر طولانی، وزش باد و گرمای هوا عملیات اطفا به سختی در حال انجام است.

حسین زاده، علت این آتش سوزی را نامعلوم دانست و افزود: برای مهار این آتش سوزی که همچنان در حال گسترش است نیاز به اعزام بالگرد از مرکز استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 50 هکتار از جنگل های بلوط منطقه «طایی» پلدختر در آتش سوخت

بیش از 50 هکتار از جنگل های بلوط منطقه «طایی» پلدختر در آتش سوخت