مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 10:502020-08-25بين الملل

وزیر دفاع: همکاریهای دفاعی ایران و روسیه مبتنی بر اعتماد متقابل است


وزیر دفاع ایران همکاریهای دفاعی کشورش و فدراسیون روسیه را مبتنی بر اعتماد متقابل و در چارچوب ایجاد صلح و ثبات منطقه ای و بین المللی دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از وزارت دفاع، امیر سرتیپ امیر حاتمی، وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران که برای بازدید از ششمین نمایشگاه بین المللی نظامی-فنی روسیه و به دعوت همتای روس خود در مسکو حضور دارد در مصاحبه با خبرگزاری اسپوتنیک توافقنامه همکاریهای نظامی فنی بین دو کشور را دارای ظرفیتهای بسیاری برای همکاری دو جانبه دانست.

مشروح این مصاحبه را بخوانید: با توجه به شکست ایالات متحده در تمدید تحریم تسلیحاتی ایران، چه آینده ای برای همکاری و خرید تجهیزات نظامی میان ایران و روسیه متصور هستید؟ همکاریهای دفاعی جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه مبتنی بر اعتماد متقابل هم افزایی در چارچوب ایجاد صلح و ثبات منطقه ای و بین المللی که امروز اشغالگری و یک جانبه گرایی به عنوان تهدیدهای اصلی آن به شمار می روند و نهایتا منافع مشترک و متقابل پایه گذاری شده و روند خوبی را در دهه های اخیر به خصوص در یک دهه گذشته طی کرده است.

همکاری در حوزه صنعت دفاعی یکی از ابعاد این همکاری بوده که با تحمیل تحریم های ظالمانه شورای امنیت تا قبل از برجام و ادامه بخشی از محدودیتها به رغم توافق برجام محدودیتهایی را در این زم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دفاع: همکاریهای دفاعی ایران و روسیه مبتنی بر اعتماد متقابل است

وزیر دفاع: همکاریهای دفاعی ایران و روسیه مبتنی بر اعتماد متقابل است