مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 09:552020-08-25حوادث

محموله 290 کیلویی موادمخدر به مقصد نرسید


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از کشف 290 کیلوگرم موادمخدر در عملیات مشترک با پلیس یزد خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سرهنگ عبدالوهاب حسنوند اظهارکرد: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان حرفه ای قصد دارد مقادیری مواد مخدر را از استان های جنوبی کشور تهیه و به تهران منتقل کند، بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: با تکمیل رصدهای اطلاعاتی مشخص شد که متهم با استفاده از یک دستگاه خودروی وانت از استان جنوبی کشور مقادیری تریاک و حشیش از قاچاقچیان مواد مخدر تهیه کرده است و قصد دارد بعد از گذشتن از استان یزد به تهران منتقل کند.

حسنوند با بیان اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضایی قرار گرفت، گفت: با اخذ نیابت قضایی تیمی از ماموران عملیات ویژه به استان یزد اعزام شدند.

وی افزود: با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد خودرو متهم در شهر تفت در محور مواصلاتی به استان یزد مشاهده و مراقبت های ویژه پلیسی آغاز شد.

حسنوند با اشاره به اینکه ماموران پس از مراقبت های ویژه در عملیاتی خودرو متهم را متوقف و راننده آن را دستگیر کردند، گفت: در بررسی از داخل این خودرو 224 کیلو و 500 گرم تریاک و 65 کیلو و 500 گرم حشیش کشف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محموله 290 کیلویی موادمخدر به مقصد نرسید

محموله 290 کیلویی موادمخدر به مقصد نرسید