مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 09:502020-08-25اقتصادي

اعطای وام قرض الحسنه 5 میلیونی بدون ضامن به بازنشستگان


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن تبیین برخی اقدامات وزارت رفاه در هفته دولت گفت: در دوران کرونا قریب به 40 هزار نفر در 80 مراکز درمانی تامین اجتماعی بستری بودند و بالغ بر 90 درصدشان بهبود یافته و از بیمارستان ها ترخیص شدند.

- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن تبیین برخی اقدامات وزارت رفاه در هفته دولت گفت: در دوران کرونا قریب به 40 هزار نفر در 80 مراکز درمانی تامین اجتماعی بستری بودند و بالغ بر 90 درصدشان بهبود یافته و از بیمارستان ها ترخیص شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد شریعتمداری بعدازظهر امروز با حضور در رادیو گفت وگو به مناسبت هفته دولت، به تشریح مهمترین برنامه ها و اقدامات این وزارتخانه پرداخت و با بیان اینکه از آخرین ماه سال گذشته با کرونا و مشکلات ناشی از آن مواجه شدیم اظهار کرد: تلاش کردیم با امکاناتی که در اختیار داریم هم به صورت مستقیم در امر تولید دارو و سایر نیازمندی های بیماران کمک کنیم، از سوی دیگر نیز در درمان بیماران به صورت سرپایی و بستری گام های موثری در بخش درمان تامین اجتماعی برداشته شد.

وی افزود: قریب به 40 هزار نفر در 80 مراکز درمانی تامین اجتماعی بستری بودند و بالغ بر 90 درصدشان بهبود یافته و از بیمارستان ها ترخیص شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای وام قرض الحسنه 5 میلیونی بدون ضامن به بازنشستگان

اعطای وام قرض الحسنه 5 میلیونی بدون ضامن به بازنشستگان