مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 07:402020-08-25سياسي

گزارشی از رونمایی سامانه های «حافظه ملی ایرانیان» و «سنا»


سامانه های «حافظه ملی ایرانیان» و «سنا» با هدف آن چه غنی سازی تجربه کاربران و توزیع عادلانه اطلاعات و نشریات عنوان شد، رونمایی و راه اندازی شد.

- گزارشی از رونمایی سامانه های حافظه ملی ایرانیان و سنا سامانه های حافظه ملی ایرانیان و سنا با هدف آن چه "غنی سازی تجربه کاربران و توزیع عادلانه اطلاعات و نشریات" عنوان شد، رونمایی و راه اندازی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، سامانه های حافظه ملی ایرانیان و سنا با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور، اشرف بروجردی رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش و جمعی از مدیران سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در محل اندیشگاه این سازمان رونمایی شد.

اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور در این مراسم به جایگاه کتابخانه ملی ایرن در میان فرهیختگان و اهالی فرهنگ اشاره کرد و گفت: سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران به عنوان یک نهاد معتبر علمی و فرهنگی مورد توجه اندیشمندان و محققان قرار گرفته و بیش از پیش این جایگاه در میان محققان کشور تثبیت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارشی از رونمایی سامانه های «حافظه ملی ایرانیان» و «سنا»

گزارشی از رونمایی سامانه های «حافظه ملی ایرانیان» و «سنا»