مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 07:152020-08-25سياسي

600 هزار گردشگر از شاهرود بازدید کردند/ گردشگری مزیت ویژه اقتصادی


فرماندار شاهرود با اشاره به بازدید 600 هزار نفر از شهرستان طی سال 98 گفت: یک هزار و 350 نفر از این تعداد گردشگر خارجی بودند که نشان از ظرفیت های شاهرود در حوزه گردشگری دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نادر فخری صبح سه شنبه در جلسه نشست خبری با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی فرمانداری شاهرود با بیان اینکه در سفر وزیر میراث فرهنگی به شاهرود موضوع احداث تله کابین در جنگل ابر مطرح شد، ابراز داشت: سرمایه گذاری از شاهرود به همراه سرمایه گذار دیگری از علی آباد کار این پروژه را آغاز می کنند و در نهایت قرار است این دو طرح با هم ادغام شود همچنین باید گفت این طرح می تواند تأثیر مهم در اشتغال داشته باشد.

وی افزود: یکی دیگر از مصوبات سفر وزیر میراث فرهنگی به جنگل ابر سه مجتمع رفاهی و فرهنگی بود که به زودی راه اندازی خواهد شد، این طرح ها نیز می توانند به اقتصاد شهرستان کمک خوبی کنند.

معرفی شاهرود در زمینه گردشگری فرماندار شاهرود با اشاره به معرفی شهرستان از لحاظ گردشگری ابراز داشت: 38 واحد بوم گردی و 116 واحد گردشگری در شهرستان فعال است در سال گذشته 600 هزار نفر از شاهرود بازدید کردند که از این تعداد 194 هزار نفر شب اقامت کردند که یک هزار و 354 نفر آن خارجی بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

600 هزار گردشگر از شاهرود بازدید کردند/ گردشگری مزیت ویژه اقتصادی

600 هزار گردشگر از شاهرود بازدید کردند/ گردشگری مزیت ویژه اقتصادی