مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 07:052020-08-25اقتصادي

وکلا ملزم به ثبت اطلاعات پروانه وکالت در سامانه مجوزها شدند + سند


معاون اقتصادی وزیر اقتصاد از الزام بارگذاری اطلاعات پروانه وکالت وکلا، مشاوران حقوقی و خانواده در پایگاه اطلاع رسانی مجوزهای کسب و کار خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، محمدعلی دهقان دهنوی در نامه ای به کانون وکلای دادگستری مرکز از الزام وکلا برای بارگذاری اطلاعات پروانه وکالت در پایگاه اطلاع رسانی مجوزهای کسب و کار خبر داد.

در این نامه که اوایل سال به امینی رییس کانون وکلای دادگستری مرکز ارسال شده، آمده است: همانگونه که مطلعید حسب بند (3) مصوبه شماره 80/432 مورخ 1397/01/27 هیأت مقررات زدایی و تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار مقرر شده است به منظور بررسی پروانه وکالت در جلسات هیأت، کانون وکلای دادگستری مرکز، اطلاعات پروانه وکالت را در پایگاه اطلاع رسانی مجوزهای کسب و کار بارگذاری نماید که این موضوع به جهت طرح ابهاماتی برای تلقی امر وکالت به عنوان کسب و کار تاکنون از سوی آن کانون اجرایی نشده است.

در ادامه این نامه با اشاره به برطرف شدن ابهام قانونی تلقی وکالت و مشاوره حقوقی و خانواده به عنوان کسب و کار آمده است: نظر به اینکه هم اکنون براساس بند (ز) تبصره (6) قانون بودجه سال 1399 ابهام مورد اشاره برطرف و طبق نظر قانون گذار، وکالت و مشاوره حقوقی و خانواده به عنوان کسب و کارهای حقوقی تلقی شده و کلیه اشخاص شاغل در این نوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وکلا ملزم به ثبت اطلاعات پروانه وکالت در سامانه مجوزها شدند + سند

وکلا ملزم به ثبت اطلاعات پروانه وکالت در سامانه مجوزها شدند + سند