مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 06:552020-08-25سياسي

نویسندگان در ایام کرونا فرصت مناسبی برای نوشتن داشتند


متاسفانه در طول ایام کرونا گرفتار کارهایی غیر از نوشتن بوده ام، اما به نظرم برای نویسندگان فرصت مناسبی برای نوشتن فراهم شده بود.

- ایسنا/خراسان رضوی رضا امیرخانی گفت: متاسفانه در طول ایام کرونا گرفتار کارهایی غیر از نوشتن بوده ام، اما به نظرم برای نویسندگان فرصت مناسبی برای نوشتن فراهم شده بود.

این نویسنده در گفت وگوی زنده اینستاگرامی که شب گذشته در صفحه کافه محرم مشهد برگزار شده بود در رابطه با دوران کرونا و وضعیتی که جامعه امروز در آن قرار گرفته است، اظهار کرد: در معرض یک تجربه جهانی هستیم، همه انسان های روی زمین در معرض تجربه ای به شدت سهمگین، مهیب و در عین حال شبیه به هم قرار دارند، یعنی فردی که در آفریقا زندگی می کند با کسی که در افغانستان یا ایران زندگی می کند احتمالا تصاویر مشابهی از این روزها دارند و در بین این تصاویر مشابه، حتما تصاویری هستند که در ذهن من باقی می ماند، برای مثال فهمیدم که چقدر دوست داشته ام که دوستانم را در آغوش بگیرم یا خانواده ام را بیشتر ببینم، اما این ها تصاویر مشترک است و پیدا کردن تصویر خاص کار سختی است.

وی افزود: به نظر من مواسات و همدلی مردم در کشور ما اتفاق مهمی بود و باورم نمی شود که در این سختی های اقتصادی و گرفتاری هایی که روزگار ما به خاطر این ویروس با خودش حمل می کند، بدون همدلی مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نویسندگان در ایام کرونا فرصت مناسبی برای نوشتن داشتند

نویسندگان در ایام کرونا فرصت مناسبی برای نوشتن داشتند