مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 05:452020-08-25سياسي

از تکنولوژی در برگزاری مراسم محرم بیشتر بهره ببریم


یک نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: برخی افراد به دلیل ناآگاهی و نداشتن بینش درست نسبت به مسائل مذهبی عنوان می کنند «در مراسم عزاداری امام حسین(ع) نیازی به رعایت پروتکل ها نیست».

- ایسنا/اصفهان یک نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: برخی افراد به دلیل ناآگاهی و نداشتن بینش درست نسبت به مسائل مذهبی عنوان می کنند در مراسم عزاداری امام حسین(ع) نیازی به رعایت پروتکل ها نیست .

علی بختیار در گفت وگو با ایسنا در خصوص نحوه برگزاری مراسم عزاداری محرم با توجه به شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: هم اکنون در شرایطی قرار گرفته ایم که تقریباً در حال گذر از موج دوم کرونا بوده و در حال مهار این ویروس در موج دوم هستیم و اگر پروتکل های بهداشتی رعایت نشود برگزاری مراسم عزای سرور و سالار شهیدان به مخاطره می افتد و موج دیگری از بیماری را شاهد خواهیم بود.

وی افزود: رعایت دستورالعمل ها از سوی مردم و استاندارد کردن پروتکل ها ضروری است و باید با ذکر جزییات تصریح شود که برگزاری مراسم در چه مکان هایی ممنوع است.

برگزاری مراسم در محیط های سربسته موجب شیوع و افزایش تعداد مبتلایان به کرونا خواهد شد و امام حسین(ع) هم حاضر نیستند سلامت مردم به خطر افتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تکنولوژی در برگزاری مراسم محرم بیشتر بهره ببریم

از تکنولوژی در برگزاری مراسم محرم بیشتر بهره ببریم