مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 05:052020-08-25سياسي

توسعه فضای سبز در منطقه 18 در قالب مسئولیت های اجتماعی صنایع


یک عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: نمی توانیم به صنایع بگوییم از منطقه 18 خارج شوند اما می توانند در قالب مسئولیت های اجتماعی به توسعه فضای سبز بپردازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد مسجد جامعی با مقایسه شرایط منطقه 18 با دوره های قبلی شورا گفت: مشکل اصلی منطقه در گذشته نیترات آب بود که حل شده است.

وی وجود دکل های فشار قوی برق در این منطقه را از مسائل اساسی این منطقه عنوان کرد و ابراز داشت: برخی گاوداری ها و دو کارخانه شیر در این منطقه هستند که مساله فاضلاب آنها بسیار آزاردهنده است.

عضو شورای شهر تهران گفت: نمی توانیم به صنایع بگوییم از منطقه خارج شوند اما می توانند در قالب مسئولیت های اجتماعی به توسعه فضای سبز بپردازند.

وی با اشاره به اینکه باید به مدیرت منابع شن و ماسه موجود در این منطقه فکری شود، افزود: وقتی از باغات صحبت می کنیم فکرها به سمت شمال تهران می رود در حالی که در این منطقه تعداد زیادی باغ و مزرعه بوده است و در کنار بازار آهن باغات تبدیل به انبار شده اند.

به عقیده وی این منطقه مکان مناسبی برای توسعه ظرفیت طبیعت و شهر در جهت توسعه پایدار شهری است که با تعریف ویژه با زمین های گسترده زراعی و باغات به عنوان منطقه کشاورزی شهری بپردازیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه فضای سبز در منطقه 18 در قالب مسئولیت های اجتماعی صنایع

توسعه فضای سبز در منطقه 18 در قالب مسئولیت های اجتماعی صنایع