مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 05:002020-08-25بين الملل

متهم شدن یک استاد دانشگاه و محقق ناسا در آمریکا به همکاری با چین


مقامهای آمریکا اعلام کردند، یک استاد چینی تبار دانشگاه Texas A&M این کشور از بابت همکاری مخفیانه با دولت چین در ضمن انجام تحقیقات برای ناسا متهم به دسیسه چینی، - مقامهای آمریکا اعلام کردند، یک استاد چینی تبار دانشگاه Texas A&M این کشور از بابت همکاری مخفیانه با دولت چین در ضمن انجام تحقیقات برای ناسا متهم به دسیسه چینی، طرح اظهارات دروغ و کلاهبرداری شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سی.

ان.

بی.

سی، وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرد، بر اساس متن شکایت، ژنگدونگ چنگ، 53 ساله که به عنوان استاد در کالج مهندسی دانشگاه Texas A&M و محقق ناسا مشغول به کار بوده، وابستگی های خود و همکاری اش با یک دانشگاه چینی و دست کم یک شرکت متعلق به چین را پنهان کرده است.

وزارت دادگستری آمریکا در بیانیه ای عنوان کرد: چنگ بر طبق شرایط مربوط به کمک هزینه دریافتی، نباید با چین و هیچ شرکت متعلق به چین یا دانشگاه چینی همکاری، هماهنگی و مشارکت می کرده است.

جان دمرز، معاون امنیت ملی دادستان کل آمریکا در بیانیه عنوان کرد: بار دیگر ما شاهد بروز تبعاتی مجرمانه از عدم افشای شرکت در برنامه استعداد وابسته به دولت چین هستیم.

وزارت دادگستری آمریکا همچنان به شفاف ساختن شرکت در این برنامه های استعداد دولت چین و برملا کردن بهره برداری ها از کشور ما و انستیتوهای تحقیقاتی ممتاز ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متهم شدن یک استاد دانشگاه و محقق ناسا در آمریکا به همکاری با چین

متهم شدن یک استاد دانشگاه و محقق ناسا در آمریکا به همکاری با چین