مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 04:352020-08-25سياسي

حسینیه ای تلویزیونی برای ایرانیان خارج از کشور/ مجری نیستم، شاعرم


حامد عسکری شاعر جوان کشورمان درباره تجربه همراهی اش به عنوان راوی با برنامه «روز حسین(ع)» که در دهه اول محرم و در 10 قسمت از شبکه جهانی جام جم پخش می شود، - حامد عسکری شاعر جوان کشورمان درباره تجربه همراهی اش به عنوان راوی با برنامه روز حسین(ع) که در دهه اول محرم و در 10 قسمت از شبکه جهانی جام جم پخش می شود، توضیحاتی ارائه کرد.

، گفتگو با هنرمندانی که با همکاری ستاد بازسازی عتبات عالیات در توسعه حرم مطهر امام حسین (ع) و ائمه معصومین (ع) در بخش های ساخت ضریح، طراحی، معماری، کاشی کاری و … همکاری داشته اند از دیگر بخش های برنامه است.

نمایش تعزیه خوانی و گفتگو با کارشناسان این رشته، خواندن بخش هایی از کتب عاشورایی و پخش نماهنگ های مرتبط با مضامین ایام محرم از جمله قسمت های تولیدی این برنامه است که هر شب ساعت 30 دقیقه بامداد به وقت تهران، روی آنتن شبکه جام جم می رود.

رفتن به عزای امام حسین (ع) با عینک هنر حامد عسکری شاعر کشورمان که اجرای روز حسین را بر عهده دارد درباره این تجربه خود به خبرنگار مهر گفت: برنامه روز حسین برای هموطنان خارج از کشور پخش می شود و با توجه به اینکه خیلی از این عزیزان سال هاست شاید ایران نیامده اند و بچه هایشان از این فضا دور بوده اند، سعی کردیم این فضای محرمی را برایشان مهیا کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسینیه ای تلویزیونی برای ایرانیان خارج از کشور/ مجری نیستم، شاعرم

حسینیه ای تلویزیونی برای ایرانیان خارج از کشور/ مجری نیستم، شاعرم