مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 04:152020-08-25اقتصادي

انتقال آب کالپوش به شاهرود پیگیری می شود/ افتتاح طرح های حوزه آب


فرماندار شاهرود با بیان اینکه انتقال آب کالپوش به شاهرود پیگیری می شود، گفت: این طرح می تواند به صورت میان مدت مشکل آب شرب شهرستان را رفع کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخللی در برنامه های هفته دولت ایجاد نکرده است، افزود: 99 پروژه طی هفته دولت سال جاری در شاهرود با اعتباری بالغ بر 90 میلیارد تومان افتتاح می شود.

فرماندار شاهرود بابیان اینکه یک پروژه شهرداری با اعتبار 24 میلیارد تومان افتتاح می شود، ابراز داشت: 10 طرح اقتصادی و 89 پروژه عمرانی در طول هفته افتتاح خواهد شد و ضمن آن پروژه های خوبی نیز عملیات اجرایی آن آغاز می شود که سرجمع پروژه ها 238 میلیارد تومان خواهد شد.

فخری بابیان اینکه مشکل آب شرب یکی از چالش های موجود در این شهرستان است، تصریح کرد: با حفر چاه و اصلاح الگوی مصرف دغدغه آب در سال جاری وجود نداشت لذا در بین 99 پروژه 25 پروژه کلنگ زنی و افتتاح پروژه آب و فاضلاب با اعتبار هشت میلیارد تومان انتخاب شد و امیدواریم با این اقدامات در کوتاه مدت مشکل کمبود آب رفع شود.

وی ضمن بیان اینکه با انتقال آب از کالپوش در میان مدت مشکلات آب رفع می شود که این موضوع، در دست پیگیری است افزود: در کنار پیگیری موضوع آب کالپوش با فرماندار علی آباد نیز جلسه ای برای انتقال آب قطری به شاهرود برگزار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال آب کالپوش به شاهرود پیگیری می شود/ افتتاح طرح های حوزه آب

انتقال آب کالپوش به شاهرود پیگیری می شود/ افتتاح طرح های حوزه آب