مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 03:052020-08-24اقتصادي

مذاکرات تهران و دمشق برای ساخت مسکن در سوریه


ابراهیم محمود زاده معاون وزیر دفاع ایران و مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح کشور (ساتا) در دیدار با سهیل عبداللطیف وزیر خدمات عمومی و مسکن سوریه بر سازندگی، - به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک» به نقل از ایرنا از خبرگزاری رسمی سوریه سانا، دو طرف در این دیدار که روز دوشنبه در دمشق انجام شد، بر حضور ایران در ساخت واحدهای مسکونی برای تأمین اجتماعی و منازل برای جوانان سوریه و طرح های توسعه عمرانی تاکید کردند.

محمود زاده و عبداللطیف همچنین در زمینه سرمایه‌گذاری روی تکنولوژی ساخت وساز سریع واحدهای مسکونی با هزینه کم و دارای صرفه اقتصادی بیشتر گفت‌وگو کردند.

وزیر مسکن سوریه نیز اعلام کرد در این دیدار نحوه همکاری در پروژه‌های اجتماعی و سرمایه‌گذاری در املاک بررسی شد و قرار است هیأت ایرانی مذاکرات فنی را با مسؤولان سازمان توسعه و سرمایه‌گذاری املاک و سازمان کل مسکن سوریه انجام دهد.

وی تصریح کرد، پس از این گفت‌وگوها، زمان‌بندی اجرای این طرح‌ها مطابق با تکنولوژی‌های ساخت و ساز سریع و با صرفه اقتصادی بالا تعیین می‌شود.

عبداللطیف افزود: مذاکرات در زمینه مشارکت طرف ایرانی در اجرای پروژه مسکن اجتماعی شامل ساخت هشت هزار واحد مسکونی در کنار سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات در مناطقی خواهد بود که به نا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکرات تهران و دمشق برای ساخت مسکن در سوریه

مذاکرات تهران و دمشق برای ساخت مسکن در سوریه