مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 15:152020-08-24اقتصادي

سه میلیارد اعتبار برای افتتاح خوابگاه تیروکمان


رییس فدراسیون تیروکمان میزان اعتبار پیش بینی شده برای افتتاح خوابگاه تیروکمان را 3 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: این پروژه 26 مهر همزمان با روز تربیت بدنی افتتاح خواهد شد.

- رییس فدراسیون تیروکمان میزان اعتبار پیش بینی شده برای افتتاح خوابگاه تیروکمان را 3 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: این پروژه 26 مهر همزمان با روز تربیت بدنی افتتاح خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامرضا شعبانی بهار درباره وضعیت خوابگاه تیروکمان اظهار کرد: این پروژه 600 متر زیربنا دارد و تقریبا ساخت آن در حال اتمام است.

سعی داشتیم در هفته دولت این پروژه را افتتاح کنیم که متاسفانه برخی از فازهای آن آماده نشد و قرار است در 26 مهر همزمان با روز تربیت بدنی این پروژه افتتاح و به بهره برداری برسد.

وی افزود: این خوابگاه در ضلع شرقی سایت تیروکمان واقع شده که دو طبقه دارد که طبقه ی همکف آن برای زنان افراد سالم و معلول پیش بینی شده است.

شعبانی بهار تصریح کرد: بودجه پیش بینی شده برای این پروژه 3 میلیارد تومان بود که 2/5 میلیارد برای ساخت خوابگاه تامین اعتبار شده و به دنبال آن هستیم تا 500 میلیون دیگر که برای خرید تجهیزات و محوطه سازی اطراف خوابگاه است، تامین اعتبار شود.

رییس فدراسیون تیروکمان افزود: شخص وزیر ورزش و مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی نگاه ویژه ای به ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه میلیارد اعتبار برای افتتاح خوابگاه تیروکمان

سه میلیارد اعتبار برای افتتاح خوابگاه تیروکمان