مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 11:452020-08-24سياسي

سامانه های «حافظه ملی ایرانیان» و «سنا» راه اندازی می شود


اشرف بروجردی رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران از راه اندازی سامانه های «حافظه ملی ایرانیان» و «سنا» با هدف غنی سازی تجربه کاربران و توزیع عادلانه اطلاعات و نشریات خبر داد.

- اشرف بروجردی رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران از راه اندازی سامانه های حافظه ملی ایرانیان و سنا با هدف غنی سازی تجربه کاربران و توزیع عادلانه اطلاعات و نشریات خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر اشرف بروجردی رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران امروز دوشنبه، سوم شهریور ماه در نشست خبری که با حضور برخی از اهالی رسانه و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد از رونمایی و راه اندازی سامانه های حافظه ملی ایرانیان و سنا خبرداد.

رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در ابتدا ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین علیه السلام گفت: مهمترین اثر ماندگاری شهادت امام حسین علیه السلام را در انتقال پیام عاشورا باید جستجو کرد.

آنچه سبب شد قیام این امام شهید امروز به گویش های مختلف و تعابیر متفاوت در اختیار ما قرار گیرد، انتقال پیام این واقعه بزرگ توسط حضرت زینب کبری سلام الله علیها است.

وی همچنین ضمن گرامیداشت هفته دولت افزود: دولت همواره در تلاش است در راستای آگاهی رساندن به مردم و پیشرفت جامعه با انتقال اطلاعات و در دسترس قرار دادن آن در این مسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه های «حافظه ملی ایرانیان» و «سنا» راه اندازی می شود

سامانه های «حافظه ملی ایرانیان» و «سنا» راه اندازی می شود