مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 08:252020-08-24پزشكي

خطرپذیری 12 برابری حوزه درمان در مواجهه با ویروس کرونا


خطرپذیری 12 برابری حوزه درمان در برابر حوزه های اجتماعی در مواجهه با ویروس کرونا سبب شده کادر درمان جان خود را در طبق اخلاص برای کمک به مردم بگذارند، - ایسنا/مازندران استاندار مازندران گفت: خطرپذیری 12 برابری حوزه درمان در برابر حوزه های اجتماعی در مواجهه با ویروس کرونا سبب شده کادر درمان جان خود را در طبق اخلاص برای کمک به مردم بگذارند، پس مردم باید بیش از پیش با رعایت پروتکل های بهداشتی به کمک کادر درمان بیایند.

بر اساس گزارش روابط عمومی استانداری مازندران، احمد حسین زادگان صبح امروز مراسم کلنگ زنی پروژه پارک علم و فناوری سلامت مازندران با اشاره به اهمیت حوزه سلامت، اظهار کرد: بازدید از خانواده های شهیدان سلامت به منظور قدر دانی از آنان انجام شد.

وی با بیان اینکه امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا مردم اهمیت خادمین خود در حوزه سلامت و کل کادر درمان را بیشتر درک کرده و با همکاری خود کادر درمان را تنها نگذاشتند، خاطرنشان کرد: این وضعیت تنها در موقع جنگ مشهود بود و شرایط فعلی را تنها با زمان جنگ می توان مقایسه کرد، به طوریکه حضور کادر درمان برای نجات جان مردم بیشتر از پیش حائز اهمیت بوده است.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه وفاق و همدلی بین مردم و کادر درمان برقرار شده است، افزود: به دلیل خطر 12 برابری حوزه درمان در برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطرپذیری 12 برابری حوزه درمان در مواجهه با ویروس کرونا

خطرپذیری 12 برابری حوزه درمان در مواجهه با ویروس کرونا