مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 08:052020-08-24سياسي

معاونت پژوهش ادارات آموزش و پرورش به گروه تنزل یافته است


نماینده استانداری فارس در شورای عالی علوم ، تحقیقات و فناوری گفت: معاونت پژوهش در ادارات کل آموزش و پرورش به سطح گروه تنزل یافته و حتی در حد اداره هم دیده نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید آیت الله رزمجو صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: وزارت آموزش و پرورش، معاونت توسعه منابع را به معاونت پژوهش، فناوری و توسعه منابع مبدل ساخته است؛ اما با نگاهی به زیرمجموعه های معاونت درمی یابیم عناوین تعریف شده نسبتی با پژوهش ندارد.

هماهنگ کننده امور پژوهش و فناوری با اشاره به اینکه هم اکنون مدیریت منابع انسانی و امور اداری، بودجه و مدیریت منابع، اداره امور رفاهی و پشتیبانی، اداره امور مالی و اداره مکاتبات اسناد در این تقسیم بندی به چشم می خورد اظهار کرد: برای حوزه پژوهش تنها گروه تحقیق و پژوهش در نظر گرفته شده است.

رزمجو افزود: این بدان معناست که معاونت پژوهش در ادارات کل آموزش و پرورش به سطح گروه تنزل یافته و حتی در حد اداره هم دیده نشده است.

عضو هیأت علمی دانشگاه شیراز با اشاره به اینکه این چارت از 7 خرداد 99 در ساختار ادارات کل آموزش و پرورش اجرایی شده است، بیان کرد: در هزاره سوم که عصر فناوری و نوآوری نامیده می شود، ساختارهای آموزشی جهان در عرصه های علمی از مرحله پژوهش نیز گذر کرده اند و با تحقیقات، فناوری و نوآوری مواجهیم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاونت پژوهش ادارات آموزش و پرورش به گروه تنزل یافته است

معاونت پژوهش ادارات آموزش و پرورش به گروه تنزل یافته است