مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 07:352020-08-24پزشكي

ممنوعیت توزیع نذورات در همدان


رییس مرکز بهداشت شهرستان همدان از ممنوعیت توزیع نذورات در همدان خبر داد و هدف از این اقدام در شرایط کرونایی را تأمین سلامت مردم دانست و گفت: - محمد خیراندیش در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به ممنوعیت پخش نذورات در همدان اظهار کرد: طبق پروتکل های وزارت بهداشت توزیع نذورات در پیشگیری از شیوع کرونا ممنوع است و ما نیز تابع اجرای آن هستیم.

وی با بیان اینکه نذورات باید به صورت جیره خشک و اقلام غذایی غیر آماده باشد گفت: پخش شربت، چای و  مواد غذایی گرم در بین مردم ممنوع است.

رییس مرکز بهداشت شهرستان همدان با اشاره  اینکه نباید توزیع نذورات مانند سال های قبل باشد که مردم نیز تجمع کنند افزود: با شیوع کرونا کمک های معیشتی توسط نهادهای مختلف بین نیازمندان انجام شده که می توان نذورات ماه محرم را هم به این سمت برد.

وی در پاسخ به اینکه گفته می شود در برخی مناطق اقدام به پخش شربت، چای و.

می کنند افزود: شاید این اقدام از سوی هیات های حسینی و تکایا نباشد چون مسوول برگزاری مراسم عزاداری تبلیغات اسلامی است که این موارد را به آنها گوشزد کرده اند.

خیراندیش با تأکید بر اینکه عدم پخش نذورات باید رعایت شود و ما نیز ناظر هستیم و کنترل لازم را خواهیم داشت افزود: اگر جایی اقدام به پخش نذورات کنند آنها را متقاعد خواهیم کرد که این کار را ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت توزیع نذورات در همدان

ممنوعیت توزیع نذورات در همدان