مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 04:552020-08-24سياسي

آغاز عملیات اجرای پارک علم و فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مازندران


عملیات اجرای چهارمین پارک علم و فناوری سلامت کشور در دانشگاه علوم پزشکی مازندران آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، پارک های علم و فناوری سلامت به عنوان نهاد اجتماعی موثر در امر توسعه فناوری و به تبع آن توسعه اقتصادی دانش مدار و اشتغال زایی تخصصی مورد توجه بسیاری از کشورهای جهان است.

در همین ارتباط رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در مراسم عملیات اجرای پارک علم و فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مازندران، اظهار کرد: ساختار توسعه فعالیت علمی دانشگاه ها به سمت فناوری های سلامت سوق داده شده است.

سیدعباس موسوی با اشاره به تغییراتی که در ساختار علمی و پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی مازندران ایجاد شده، افزود: ارتقا فعالیت های پژوهشی دانشگاه به تیپ یک، ایجاد پنج مرکز تحقیقاتی و دو پژوهشکده افزایش سرانه ها اعتبارات پژوهشی دانشگاه زمینه را برای توسعه فعالیت علمی و ایجاد پراک فناوری سلامت فراهم کرده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اعلام اینکه برای ایجاد پارک علم و فناوری استان، نیاز به پنج هکتار زمین است، افزود: هفت هکتار زمین در اختیار این مجموعه قرار گرفته است.

در ادامه استاندار مازندران با اعلام اینکه با ایجاد این مرکز و پارک تخصصی سلامت از ظرفیت پژوهشکده برای توسعه سلامت در استان باید استفاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرای پارک علم و فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مازندران

آغاز عملیات اجرای پارک علم و فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مازندران