مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 09:552020-08-23سياسي

مددجویان داوطلب اوین و تهران بزرگ در کنکور سراسری شرکت کردند


دو نفر از مددجویان بازداشتگاه اوین و ندامتگاه تهران بزرگ که داوطلب شرکت در کنکور سراسری بودند، همزمان با دیگر داوطلبان به رقابت علمی پرداختند.

- مدیرکل زندان های استان تهران گفت: دو نفر از مددجویان بازداشتگاه اوین و ندامتگاه تهران بزرگ که داوطلب شرکت در کنکور سراسری بودند، همزمان با دیگر داوطلبان به رقابت علمی پرداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل زندان های استان تهران، سیدحشمت الله حیات الغیب مدیرکل زندان های استان تهران با اعلام این خبر گفت: هیچ منع و محدودیتی برای حضور مددجویان در آزمون های سراسری وجود ندارد و امکان ادامه تحصیل نیز در دوران حبس وجود دارد.

حیات الغیب خاطرنشان کرد: یکی از مددجویان این بازداشتگاه که داوطلب شرکت در کنکور تجربی سراسری بود، همزمان با داوطلبان سراسر کشور به رقابت علمی پرداخت تا توانایی خود را در ورود به جامعه پزشکی محک بزند.

وی افزود: مددجوی دیگری نیز که در ندامتگاه تهران بزرگ دوران محکومیتش را می گذراند، در آزمون کارشناسی ارشد شرکت نمود و در هر دو رقابت کهبا رعایت کامل پروتکل های بهداشتی ، نمایندگان سازمان سنجش حضور داشتند.

حیات الغیب گفت: چنانچه مددجویان در این آزمون موفق شود و طی سال تحصیلی نیز زندانی باشند، تمام امکانات مانند تهیه کتب، جزوات و حضور اساتید در زندان جهت برگزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مددجویان داوطلب اوین و تهران بزرگ در کنکور سراسری شرکت کردند

مددجویان داوطلب اوین و تهران بزرگ در کنکور سراسری شرکت کردند