مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 09:052020-08-23ورزشي

440 کیلومتر جهانی دست نیافتنی نیست


رکورددار پاراگلایدر بانوان ایران گفت: پس از شکستن رکورد 325 کیلومتر پاراگلایدر بانوان ایران، از این پس برای شکستن رکورد 440 کیلومتر بانوان دنیا تمرین می کنم.

- ایسنا/کرمانشاه رکورددار پاراگلایدر بانوان ایران گفت: پس از شکستن رکورد 325 کیلومتر پاراگلایدر بانوان ایران، از این پس برای شکستن رکورد 440 کیلومتر بانوان دنیا تمرین می کنم.

فاطمه شریفی در گفت و گو با ایسنا، بابیان اینکه از سال 1390 وارد رشته پاراگلایدر شده، اظهار کرد: اولین آشنایی که با رشته پاراگلایدر پیدا کردم در کوه های تاق بستان بود که آن زمان برای کوهنوردی به آنجا می رفتم و پرواز پارگلایدرها را برفراز آسمان این کوه می دیدم.

وی اضافه کرد: هیجان بالای این رشته و پرواز در ارتفاع باعث شد به مرور مجذوب آن شوم و به سمت پاراگلایدر سواری کشیده شوم، برای همین در کلاس ها و دوره های مختلف آن شرکت کردم.

بانوی پاراگلایدر سوار کرمانشاهی تصریح کرد: عشق و علاقه زیادی که به این رشته داشتم زمینه ای شد تا هر روز برای پیشرفت در آن تلاش هایم را زیادتر کنم و حتی اکنون به جایی رسیده ام که پرواز جزو اولویت های زندگیم قرار گرفته است.

شریفی بااشاره وجود چند سایت پروازی استاندارد در کرمانشاه، اضافه کرد: وحود چنین سایت هایی این امکان را برای ما فراهم کرده که تمرینات مناسبی داشته باشیم و بتوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

440 کیلومتر جهانی دست نیافتنی نیست

440 کیلومتر جهانی دست نیافتنی نیست