مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 08:552020-08-23اقتصادي

25 پروژه در شاهرود کلنگ زنی می شود


فرماندار شاهرود با بیان اینکه در ایام هفته دولت 25 پروژه در شهرستان کلنگ زنی می شود، گفت: مجموع اعتبارات این پروژه ها 148 میلیارد تومان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نادر فخری ظهر یکشنبه در نشست شورای اداری شاهرود به مناسبت هفته دولت و به میزبانی فرمانداری این شهرستان ضمن بیان اینکه 25 پروژه در سطح شاهرود کلنگ زنی خواهد شد، بیان کرد: 148 میلیارد تومان مجموع اعتبارات این پروژه ها محسوب می شود.

وی با بیان اینکه شاهد افتتاح 99 پروژه عمرانی و اقتصادی در هفته دولت در سطح شهرستان شاهرود خواهیم بود، افزود: از این بین 89 پروژه عمرانی و 10 پروژه اقتصادی است.

فرماندار شاهرود با اشاره به اعتبارات مرتبط با پروژه های عمرانی و اقتصادی 90 میلیارد تومان برآورد می شود، بیان داشت: این طرح ها در صورت افتتاح می توانند اشتغال خوبی را در سطح شهر و روستاهای شهرستان شاهرود داشته باشد.

فخری در ادامه به رعایت پروتکل های بهداشتی در ایام محرم اشاره کرد و گفت: در جلسات مختلفی با حضور هیئت های مذهبی، فعالان مذهبی شهرستان شاهرود و روحانیان تمام مسائل مرتبط با بایدها و نبایدهای عزاداری در سطح شهرستان ابلاغ شده است.

وی با اشاره به همراهی و همکاری مردم با هیئت های عزاداری و پروتکل های بهداشتی، بیان کرد: یکی از مسائل مورد تاکید در زمینه ایام محرم، همکاری و همراهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 پروژه در شاهرود کلنگ زنی می شود

25 پروژه در شاهرود کلنگ زنی می شود