مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 07:552020-08-23دانش

مجلس به اجرای طرح آمایش آموزش عالی کمک کند/اعطای مجوز راه اندازی رشته های جدید


انتظار می رود مجلس شورای اسلامی در اجرای طرح آمایش آموزش عالی کمک کند؛ چرا که با اجرایی شدن این طرح بسیاری از مشکلات آموزش عالی حل می شوند.

- رییس هیأت عالی جذب با تاکید کرد: انتظار می رود مجلس شورای اسلامی در اجرای طرح آمایش آموزش عالی کمک کند؛ چرا که با اجرایی شدن این طرح بسیاری از مشکلات آموزش عالی حل می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدعلی کی نژاد در جلسه 251 هیأت عالی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه ها و مراکز آموزشی شورای عالی انقلاب فرهنگی که به صورت حضوری و ویدئو کنفرانس برگزار شد، با اشاره به طرح آمایش آموزش عالی و ادغام و تجمیع دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در وزارت علوم، تأکید کرد: بازمهندسی هیأت های اجرایی جذب براساس طرح آمایش آموزش عالی امری ضروری است.

رییس هیأت عالی جذب با بیان اینکه در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رشته های جدید راه اندازی و مجوز آن صادر شده است، افزود: انتظار می رود مجلس شورای اسلامی در اجرای طرح آمایش آموزش عالی کمک کند چرا که با اجرایی شدن طرح آمایش بسیاری از مشکلات آموزش عالی حل می شود.

در ادامه دکتر علیرضا منادی سفیدان رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، به لزوم دقت در انتخاب اعضای هیأت های اجرایی جذب تأکید کرد و گفت: مؤسسات غیرانتفاعی اساتید حق التدریس را پس از اخذ مجوز جذب عضو هیأت علمی، جذب ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس به اجرای طرح آمایش آموزش عالی کمک کند/اعطای مجوز راه اندازی رشته های جدید

مجلس به اجرای طرح آمایش آموزش عالی کمک کند/اعطای مجوز راه اندازی رشته های جدید