مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 06:252020-08-23اقتصادي

یش بینی یک کارشناس از وضعیت بورس در هفته آینده


پیش بینی می شود که تعدادی از تازه واردان بورس از این بازار خارج شوند و دولت نیز به فکر تدبیری بیفتد، کمااینکه قرار است دارا دوم به این بازار عرضه شود که این موضوع جلوی ریزش بورس را گرفته و بازار روند تعادلی در پیش خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک به نقل از ایسنا، رضا تنهایی‌مقدم یک کارشناس بازار بورس، در خصوص نوسانات اخیر بازار بورس اظهار کرد: نوسانات بورس با روش‌های مختلفی قابل تحلیل است اما در 7، 8 ماه اخیر اتفاقی در بورس رخ داده و آن ورود عده کثیری از تازه‌واردانی‌ است که آشنایی زیادی با بازار بورس ندارند.

وی افزود: اقتصاد ایران مانند جویبارها و سیلاب‌های کوچکی است که در جایی به یکدیگر متصل شده و سیلی را ایجاد و نیروی زیادی در خود جمع می‌کند، در حال حاضر، نقدینگی به سمت بورس آمده و طبیعی است که به تکانه‌های طبیعی بورس قدرت بخشیده و این موضوع، هم در صعود و هم در نزول بورس تاثیرگذار خواهد بود.

این کارشناس بازار بورس در خصوص موارد تاثیرگذار بر نوسانات بورس تصریح کرد: همان‌گونه که سیل قابل مدیریت بوده، نقدینگی نیز قابل مدیریت است اما دولت نیز در این زمینه مرتکب بی‌تدبیری‌هایی شد که اوج آن برای مثال اختلافات وزیر نفت و وزیر اقتصاد بود که در سطح رسانه‌ها منتشر شد، بین مردم بی‌اعتمادی به وجود آور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یش بینی یک کارشناس از وضعیت بورس در هفته آینده

یش بینی یک کارشناس از وضعیت بورس در هفته آینده