مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 06:052020-08-23پزشكي

بررسی نحوه انتشار ویروس کرونا در تجمعات


حدود 1500 داوطلب مجهز به ماسک، ضدعفونی کننده دست و وسایل ردیابی روز شنبه در یک کنسرت سرپوشیده در آلمان به عنوان بخشی از یک مطالعه برای شبیه سازی نحوه پخش شدن کروناویروس در تجمعات بزرگ شرکت کردند.

- حدود 1500 داوطلب مجهز به ماسک، ضدعفونی کننده دست و وسایل ردیابی روز شنبه در یک کنسرت سرپوشیده در آلمان به عنوان بخشی از یک مطالعه برای شبیه سازی نحوه پخش شدن کروناویروس در تجمعات بزرگ شرکت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متخصصان مرکز پزشکی دانشگاه هاله آلمان با انجام این مطالعه قصد فهمیدن چگونگی انجام فعالیت های فرهنگی و ورزشی با خیال راحت و بدون ایجاد خطر برای جمعیت را داشتند.

داوطلبان با ماسک های محافظتی از نوع مورد استفاده در بیمارستان ها و بطری های ضدعفونی کننده فلورسنت در کنسرتی سرپوشیده در شهر لایپزیگ آلمان شرکت کردند.

به گفته سرپرست این مطالعه، نتایج این تحقیق طی چهار تا شش هفته آینده مشخص می شود.

به شرکت کنندگان این مطالعه همچنین وسایل ردیابی مخاطب داده شد تا بتوانند فاصله بین افراد حاضر در کنسرت را ردیابی کنند و مشخص کنند که در کدام قسمت ها افراد ممکن است خیلی نزدیک به هم جمع شوند.

متخصصان از شرکت کنندگان خواسته بودند که به طور مرتب دست خود را با استفاده از ضدعفونی کننده فلورسنت ضدعفونی کنند تا دانشمندان بتوانند با کمک نور م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی نحوه انتشار ویروس کرونا در تجمعات

بررسی نحوه انتشار ویروس کرونا در تجمعات