مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 05:502020-08-23بين الملل

چرا اسراییل مخالف فروش اف- 35 به امارات است؟


با وجود اینکه اسراییل به توافق عادی سازی با ابوظبی دست یافته است و این حکایت گر همگرایی علنی در زمینه های مختلف است، اما اسراییل همچنان با فروش جنگنده های آمریکایی اف 35 به امارات مخالف است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از عربی 21، امارات و رژیم صهیونیستی اخیرا از توافق برای عادی سازی روابط خبر دادند و اعلام کردند که این توافق اجرای طرح الحاق کرانه باختری را متوقف میکند؛ ادعایی که به کرات از سوی مسئولان مختلف اسراییلی رد و اعلام شد اسراییل از این طرح دست نمیکشد.

همچنین امارات اعلام کرد به ازای فروش تجهیزات نظامی و جنگنده های مدرن اف 35 آمریکایی دست به عادی سازی زده و این بند در توافق مذکور آمده است اما رژیم صهیونیستی و دفتر نخست وزیر آن با بیانیه هایی اعلام کردند چنین بندی در توافق صلح با امارات وجود ندارد.

ادامه پافشاری های رژیم صهیونیستی بر عدم فروش اف 35 های آمریکایی به امارات به رغم توافق میان دو طرف برای عادی سازی روابط سوال برانگیز است.

وتوی تل آویو در قبال این توافق، شبهاتی را درخصوص علت مخالفت اسراییل، انگیزه های پشت اصرارها در مخالفت با برخورداری همپیمان جدید از این جنگنده ها و اینکه تا چه اندازه ممکن است اسراییل از این مخالفت در مرحله آتی دست بکشد، مطرح میکند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا اسراییل مخالف فروش اف- 35 به امارات است؟

چرا اسراییل مخالف فروش اف- 35 به امارات است؟