مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 03:252020-08-23سياسي

انتقاد به ضعف تولید در کردستان/انتقال آب به قروه اولویت ضروری است


نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس جرکت در حوزه تولید در کردستان را نامناسب دانست و گفت: انتقال آب به شهرستان قروه یکی از اولویت هایی است که باید اجرایی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پرویز اوسطی شامگاه شنبه در نشست شورای اداری شهرستان قروه که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر در شهرستان قروه حرکت در حوزه تولید چندان قابل قبول نیست و در بعضی از بخش ها سوء مدیریت دیده می شود که نیاز است این وضعیت اصلاح گردد.

به گفته وی کشور دارد اقتصاد بدون نفت را تجربه می کند و باید شرایط اقتصادی پیش آمده مدیریت شود و مدیران از این ظرفیت نهایت استفاده را ببرند.

اوسطی از تشکیل زنجیره های تولید با توجه به ارزشی که در کردستان موجود است گفت و تلاش برای پیش بردن جهش تولید با رویکرد اقتصاد مردمی و تولید مردمی و دانش بنیان را مهم خواند.

وی از پیگیری برای 15 درصد تخصیص اعتبارات بانک های دولتی به بخش کشاورزی که جزو قانون برنامه ششم توسعه است، خبر داد و افزود: در حال حاضر به جز بانک کشاورزی و بانک ملی، دیگر بانک ها در این زمینه اقدامی نداشته اند و ما به دنبال تحقق 15 درصدی سهم بانک ها در این زمینه استانی و کشوری هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد به ضعف تولید در کردستان/انتقال آب به قروه اولویت ضروری است

انتقاد به ضعف تولید در کردستان/انتقال آب به قروه اولویت ضروری است