مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 11:402020-08-22سياسي

محکومیت شکوری راد و محمدحسین کروبی به زندان


حجت کرمانی، حقوقدان و وکیل آذر منصوری، ریحانه طباطبایی، علی شکوری راد و محسن امین زاده از صدور رای پرونده اتهامات 14نفر از فعالین سیاسی اصلاح طلب در خصوص پرونده موسوم به بیانیه 77نفر در شعبه 26 دادگاه انقلاب تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از جماران، رای پرونده متهمان بیانیه 77 نفر صادر شد که طبق آن علی شکوری راد به یک سال زندان، مهدی محمودیان به پنج سال زندان و محمد حسین کروبی، محسن آرمین، قربان بهزادیان نژاد و صدیقه وسمقی هر کدام به یک سال حبس تعزیری محکوم شدند.

حجت کرمانی، حقوقدان و وکیل آذر منصوری، ریحانه طباطبایی، علی شکوری راد و محسن امین زاده از صدور رای پرونده اتهامات 14نفر از فعالین سیاسی اصلاح‌طلب در خصوص پرونده موسوم به بیانیه 77نفر در شعبه 26 دادگاه انقلاب تهران خبر داد.

به گفته این وکیل دادگستری بر اساس رای صادره خانم‌ها آذر منصوری، ریحانه طباطبایی و آقایان عیسی سحرخیز، عبدالله رمضان زاده، محمدصادق نوروزی، مهدی دریس‌پور و حسن اسدی‌زیدآبادی، محسن امین زاده از اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام تبرئه شده، ولی آقایان علی شکوری راد، محمد حسین کروبی، محسن آرمین، قربان بهزادیان نژاد و خانم صدیقه وسمقی به یک سال حبس تعزیری محکوم شده‌اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت شکوری راد و محمدحسین کروبی به زندان

محکومیت شکوری راد و محمدحسین کروبی به زندان