مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 10:252020-08-22ورزشي

نبود اسپانسر مشکل اصلی ورزش کردستان/ عملکرد هیات هارضایت بخش نیست


مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: استان کردستان از نظر استعداد در زمینه بازیکن و مربی و زیرساخت ها هیچ مشکلی ندارد بلکه مشکل اصلی ورزش نبود اسپانسر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حامد جولایی ظهر امروز در نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، اظهار کرد: اداره کل ورزش و جوانان از چند معاونت و 155 کارمند تشکیل شده است.

وی با اشاره به اهمیت توجه به حضور بانوان در مدیریت های ورزش استان کردستان، افزود: برای اولین بار در کشور دو خانم رییس اداره ورزش شهرستان های استان کردستان هستند.

جولایی ادامه داد: بر اساس مصوبه دولت افرادی که رتبه های اول تا سوم المپیک و اول و دوم جهانی و اول تا سوم آسیایی دارند باید در اداره ورزش و جوانان و استخدام شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان بیان کرد: 200 مکان سرپوشیده و 120 مکان روباز ورزشی در اختیار ورزش و جوانان استان کردستان است که نگهداری و بازرسی این اماکن بسیار دشوار است.

وی افزود: در استان کردستان تقریباً 160 خانه ورزش روستایی فعال هستند که اعتبارات خاص کشوری به آنها تعلق می گیرد.

جولایی ضمن اشاره به وضعیت واگذاری مکان های ورزشی در کردستان، یادآور شد: هم اکنون 107 مکان ورزشی در استان به اجاره رفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود اسپانسر مشکل اصلی ورزش کردستان/ عملکرد هیات هارضایت بخش نیست

نبود اسپانسر مشکل اصلی ورزش کردستان/ عملکرد هیات هارضایت بخش نیست