مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 08:052020-08-22ورزشي

ورزش بدون لیگ برتر هیچ است


مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: زمانی ورزش را می توان در حال رشد و توسعه دید که در آن رشته های لیگ برتری حضور داشته باشند، غیر از آن ورزش را باید هیچ خواند.

- حامد جولایی امروز (اول شهریور) در نشست با اصحاب رسانه ضمن تقدیر از نقدهای رسانه ای در خصوص ورزش، اظهار کرد: ورزش استان کردستان امروزه توانسته است در بالاترین سطح کشوری قرار گیرد که این نشانه رشد و توسعه در ورزش است.

وی با بیان اینکه ورزش و جوانان نمی تواند به تنهایی ورزش را اداره کند، عنوان کرد: دنیای ورزش در حوزه های مختلف بسیار وسیع است و برای اداره کردن آن باید بخش خصوصی و دولتی کمک کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: کردستان برای اولین بار در طول تاریخ توانسته است در چندین رشته گروهی و به صورت همزمان در لیگ برتر حضور پیدا کند ولی متاسفانه نداشتن اسپانسر شرایط را برای حضور سخت کرده است.

جولایی ضمن ابراز گلایه از صنایع بزرگ در استان کردستان، افزود: بارها جلسات متعدد با کارخانه جاتی همچون بارز، تراکتورسازی و پتروشیمی برگزار شده است که متاسفانه نتیجه ای از آنها برای حمایت از ورزش حاصل نشده است.

وی در ادامه تصریح کرد: داشتن پتروشیمی در هر استانی ظرفیت بزرگی برای توسعه ورزش است و به گونه ای می تواند دنیایی ورزش یک منطقه را دگرگون کند ولی چرا در استان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش بدون لیگ برتر هیچ است

ورزش بدون لیگ برتر هیچ است