مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 05:052020-08-22اجتماعي

اجرای طرح منبر سیار در تهران


مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران از اجرای طرح منبر سیار در پایتخت همزمان با آغاز ماه محرم خبر داد.

- محسن فتاحی مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره اقدامات معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در ماه محرم، اظهار داشت: امسال به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی، ایستگاه های صلواتی، موکب ها و حتی برخی از هیئت های محلی برپا نشده است چرا که برخی از این هیئت ها اعلام کرده اند امسال به دلیل کرونا شرایط لازم جهت برپایی مراسم را ندارند.

وی افزود: نقش مردم در ماه محرم را امسال به صورت جدی متوجه شدیم و همین برپا نشدن ایستگاه های صلواتی، موکب ها و برخی از هیئت های محلی باعث شد که به نظر برسد رنگ و بوی محرم امسال در پایتخت کمتر شده است.

مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران ادامه داد: این در حالی است که امسال سازمان زیباسازی ظرفیت تابلوهای شهری مربوط به ماه محرم را حتی 30 درصد افزایش داده است و بیلبوردهای بزرگ در بزرگراه ها، خیابان ها و میدان ها قرار دارند ولی در کوچه و پس کوچه ها رنگ و بوی محرم توسط مردم شکل می گرفت و شاید امسال برای همین تابلوها و اقدامات شهرداری کمتر به چشم آمده است.

فتاحی بیان داشت: فعالیت شهرداری در مورد ماه محرم به هیچ عنوان متوقف نشده است و ظرفیت های فرهنگی و اجتماعی را نیز جهت کمک به سازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح منبر سیار در تهران

اجرای طرح منبر سیار در تهران