مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 مرداد 1399 ساعت 13:052020-08-21ورزشي

نفرات برتر جام سلامت مینی گلف مشخص شدند


نفرات برتر جام سلامت مینی گلف امروز با حضور مسئولان فدراسیون معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، نخستین دور از مسابقات آزاد مینی گلف، جام سلامت صبح امروز جمعه با حضور 57 شرکت کننده از استان های تهران، خراسان رضوی، گیلان، مازندران و یزد و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در باشگاه مینی گلف مینیاتور واقع در پارک ملت برگزار شد.

در پایان این مسابقات جوایز نفرات برتر در بخش زنان و مردان با حضور کاوه احمدی، مدیر کل روابط عمومی وزارت ورزش، حمید عزیزی و مهراد جمشیدی، رییس و دبیر کل فدراسیون گلف، امرالله کلانتری، رییس هیات گلف استان تهران و فرید نصیری، مدیر باشگاه مینیاتور اهدا شد.

کاوه احمدی در جمع شرکت کنندگان اظهار داشت: حضور در این جمع و مشاهده بازی جذاب مینی گلف تجربه خوبی برای من بود و خوشحال شدم که با وجود شرایط فعلی و شیوع کرونا علاقه مندان از استان های مختلف به تهران آمدند.

عزیزی و جمشیدی نیز ضمن قدردانی از عملکرد هیات گلف استان تهران و همکاری نزدیک فرید نصیری، مدیر باشگاه مینیاتور از برگزاری این دوره از مسابقات ابراز خرسندی کردند.

نتایج مسابقات مینی گلف جام سلامت به شرح زیر است: بخش بانوان: 1-زینب هادی زاده از تهران با مجموع اسکور 100 2-محیا شهسواری از تهران با مجموع اسکور 115 3-یاسمین حمیدیان از تهران با مجموع اسکور 116


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفرات برتر جام سلامت مینی گلف مشخص شدند

نفرات برتر جام سلامت مینی گلف مشخص شدند