مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 مرداد 1399 ساعت 21:202020-08-20بين الملل

ادعای مقام سابق آمریکا: روسیه قطعاً در انتخابات ما دخالت می کند


مشاور امنیت ملی دولت پیشین آمریکا مدعی شده روسیه قصد دارد در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ماه نوامبر دخالت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبر گزاری فارس، سوزان رایس ، مشاور امنیت ملی دولت باراک اوباما، رییس جمهور پیشین آمریکا مدعی شده که روسیه در انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر این کشور دخالت خواهد کرد.

  به نوشته وبگاه هیل ، رایس در نشستی مجازی که امروز پنجشنبه به میزبانی روزنامه واشنگتن پست برگزار شد، گفت: من صد در صد متقاعد شده ام که روسیه بخش اعظم کارهایی که در انتخابات 2016 انجام داد و حتی بیشتر از آن را در انتخابات فعلی هم انجام خواهد داد.

رایس با اشاره به ادعای اخیر دفتر مدیریت اطلاعات ملی آمریکا مبنی بر اینکه چین، روسیه و ایران تلاش خواهند کرد در انتخابات آمریکا دخالت کنند، مدعی شد تلاش روسیه برای دخالت در انتخابات آمریکا در مقیاسی کاملاً متفاوت نسبت به تلاش های ایران و چین انجام می شود.

این دفتر ادعا کرده که روسیه در تلاش است به منظور پیروزی ترامپ و چین و ایران به منظور شکست وی در این انتخابات دخالت کنند.

رایس در ادامه همچنین مدعی شد که آمریکا نه تنها باید درباره انتشار اطلاعات غلط توسط روسیه در رسانه های اجتماعی که باید در مورد تلاش های دوباره و احتمالی این کشور در نفوذ به سیستم رأی گیری نگران باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای مقام سابق آمریکا: روسیه قطعاً در انتخابات ما دخالت می کند

ادعای مقام سابق آمریکا: روسیه قطعاً در انتخابات ما دخالت می کند