مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 مرداد 1399 ساعت 14:252020-08-20سياسي

پروژه ملی جاده کلور - درام سریع تر تکمیل شود


در سفر نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل به شهرستان خلخال و بازدید از جاده کلور - درام، بر لزوم تکمیل سریع تر این پروژه ملی تاکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، آیت الله سیدحسن عاملی و اکبر بهنام جو امروز در سفری یک روزه به شهرستان خلخال از پروژه جاده ملی کلور - درام بازدید کردند که در این بازدید بر لزوم تکمیل سریع تر این پروژه ملی تاکید شد.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در بازدید از این پروژه اظهار کرد: جاده کلور - درام نه تنها برای توسعه خلخال بلکه برای توسعه استان اردبیل مهم است و با تکمیل آن، این جاده در آینده ای نه چندان دور یکی از اصلی ترین راه های ارتباطی مرکز کشور به استان اردبیل خواهد بود.

آیت الله عاملی ادامه داد: یکی از مسؤولیت مهم مسؤولان استان، تسریع در تکمیل این جاده ملی است.

وی گفت: پیگیری بیش از پیش نمایندگان استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی درباره راه آهن و چهار بانده شدن جاده های استان اهمیت دارد.

تخصیص اعتبارات ملی برای جاده کلور - درام اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل نیز در این بازدید بیان کرد: با توجه به اهمیت این جاده مواصلاتی در دست ساخت، جدیت و سرعت بخشی به ساخت این جاده لازم بوده و اداره راه و شهرسازی مکلف به سرعت بخشی ساخت این جاده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه ملی جاده کلور - درام سریع تر تکمیل شود

پروژه ملی جاده کلور - درام سریع تر تکمیل شود