مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 مرداد 1399 ساعت 12:052020-08-20سياسي

تأمین امنیت برای مرزبانان کشور افتخار است


فرمانده مرزبانی ناجا طی سفر به کرمانشاه و دیدار با خانواده شهید مهدی مرادی گفت: تأمین امنیت برای مرزبانان کشور افتخار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی ناجا در دیدار با خانواده شهید مهدی مرادی از شهدای امنیت مرزی عزّت، اقتدار و سربلندی ملت ایران را مرهون خون پاک شهدا عنوان کرد و گفت: سرافرازی امروز ایران اسلامی به برکت مقاومت و پایداری عزیزانی است که در مسیر آرمان های والای انقلاب اسلامی حرکت کردند.

وی با تأکید بر اینکه تأمین امنیت برای مرزبانان کشور افتخار است، افزود: شهدا واسطه فیض الهی و بهترین الگو برای جامعه اسلامی به شمار می روند و مرزداران ادامه دهنده راه شهدا در مرزهای کشورمان هستند.

سردار گودرزی با بیان اینکه سیره امام راحل و مقام معظم رهبری نسبت به خانواده شهدا همواره باید نصب العین و الگوی مرزبانان باشد، تصریح کرد: رشادت های رزمندگان و شهدا، موجب حفظ نظام مقدس و سرافرازی امروز ایران اسلامی می باشد و شهدای ما محدود به زمان و مکان خاصی نیستند و باید در همه لحظات با یاد و نام آنها و تأسی از تجربه های زندگی آنان گام های خود را در مسیر پیشرفت، محکم تر برداریم لذا مدیون خانواده شهدا هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین امنیت برای مرزبانان کشور افتخار است

تأمین امنیت برای مرزبانان کشور افتخار است