مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 مرداد 1399 ساعت 09:002020-08-20اقتصادي

سرای جوانان و کارگاه اشتغال کمیته امداد در امیرآباد افتتاح شد


رییس کمیته امداد امیر آباد از افتتاح دو پروژه در سفر رییس کمیته امداد کشور در این شهرستان خبر داد و گفت: سرای جوانان و همچنین کارگاه اشتغال این شهر در زمره این طرح ها هستند.

- مهدی رومنانی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه در سفر رییس کمیته امداد کشور سرای جوانان و کارگاه اشتغال شهر امیریه افتتاح شد، بیان کرد: این پروژه از سوی یک خیر و با هدف در اختیار قرار دادن منزل مسکونی به زوج های جوان در مدت دو سال و به صورت رایگان احداث شده است.

وی افزود: این پروژه مسکونی پنج واحدی است و هر واحد 80 متر مربع مساحت دارد و برای ساخت آن با اعتبار یک میلیارد تومان از کمک یک خیر بوده و پایان عملیات اجرایی آن مرداد 99 است.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) امیرآباد خاطر نشان کرد: دومین پروژه کارگاه تولیدی لباس گان بیمارستانی و ماسک است که روزانه 200 عدد ماسک و 500 لباس گان بیمارستانی در این کارگاه تولید و به بازار عرضه می شود این کارگاه تولیدی توسط یکی از مدد جویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و با دریافت تسهیلات 50 میلیون تومانی ایجاد و راه اندازی شده است.

رومنانی با اشاره به اینکه یک هزار و 380 خانوار شامل دو هزار و 700 نفر در منطقه امیرآباد تحت پوشش این نهاد قرار دارند، افزود: یک مرکز نیکوکاری در شهر امیریه وجود دارد و به زودی 2 مرکز نیکوکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرای جوانان و کارگاه اشتغال کمیته امداد در امیرآباد افتتاح شد

سرای جوانان و کارگاه اشتغال کمیته امداد در امیرآباد افتتاح شد