مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 مرداد 1399 ساعت 06:352020-08-20سياسي

عشایر نهاوند به مناطق قشلاقی کوچ می کنند


رییس اداره امور عشایری نهاوند گفت: عشایر مستقر در نهاوند طبق پروتکل های بهداشتی به مناطق قشلاقی کوچ می کنند.

- ابوالقاسم بنی هاشمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: به منظور پیشگیری از انتقال بیماری کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی در هنگام کوچ، هماهنگی های لازم با مراکز امور عشایری مناطق قشلاقی به عمل آمده است.

وی با بیان اینکهبه منظور هماهنگی و کنترل عشایر هنگام کوچ جلسه ای بین این مرکز با مرکز عشایری دهلران که از مناطق هدف عشایر در فصل کوچ است برگزار شد افزود: در این جلسه که مدیران کل امور عشایری استان های ایلام،کرمانشاه  و فرماندار دهلران نیز حضور داشتند هماهنگی های لازم برای ورود عشایر به منطقه انجام گرفت.

رییس اداره امور عشایری نهاوند اضافه کرد: قرار شد عشایر هنگامی که به مناطق قشلاقی وارد می شوند باید از پنج کیلومتری شهر عبور کرده و وارد حریم شهرهای سر راه نشوند در غیر این صورت با آنان برخورد می شود.

وی افزود: مقرر شد به خانواده های عشایری مستقر در نهاوند اعلام شود که حتی الامکان گوسفندان و دام های خود را با ماشین به عرصه های منابع طبیعی مناطق مورد نظر انتقال دهند.

بنی هاشمی افزود: در حال حاضر 210 خانوار عشایری در 9 عرصه منابع طبیعی شهرستان قرار دارند که تا ابتدای آذرماه در نهاوند حضور خواهند د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عشایر نهاوند به مناطق قشلاقی کوچ می کنند

عشایر نهاوند به مناطق قشلاقی کوچ می کنند