مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 مرداد 1399 ساعت 05:352020-08-20اجتماعي

سرمایه «شهنیا» رو به انقراض می رود/ «انارشیطان» را دریابید+عکس


بخش بردخون قابلیت ها و توانمندی های زیادی در حوزه منابع طبیعی دارد که جنگل های سجادیه و روستاهای دیگر، تپه های ماسه ای، مراتع اطراف شهر و روستاها از این نمونه است اما درختان انارشیطان در روستای شهنیا به دلیل بی توجهی در حال نابودی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دیر، منابع طبیعی، پوشش گیاهی، مرتع، جنگل و فضای سبز جزو سرمایه ها و ثروت خدادادی به حساب می آیند و حفاظت از این گنجینه ارزشمند در توسعه و آبادانی کشور نقش مهمی دارد.

حفظ آب و خاک، جلوگیری از فرسایش خاک، توسعه مراتع و جنگل ها، تقویت منابع آب زیرزمینی، رودخانه ها، پارک های طبیعی جنگلی و حفظ محیط زیست اهمیت زیادی در توسعه کشور دارد.

اهمیت منابع طبیعی در بخش جنگل ها، مراتع و آبخیزداری، امروزه بیش از گذشته آشکار شده و کشور ایران در این زمینه جایگاه خاص و مهمی دارد.

بردخون دارای قابلیت های زیادی در حوزه منابع طبیعی ظرفیت های منابع طبیعی استان بوشهر شامل فعالیت های کشاورزی و غیرکشاورزی، صنعت و معدن، گردشگری و سایر موارد است که زمینه اجرا و عملیاتی شدن دارد.

بخش بردخون نیز قابلیت ها و توانمندی های زیادی در حوزه منابع طبیعی دارد که جنگل های سجادیه و روستاهای دیگر، تپه های ماسه ای، مراتع اطراف شهر و روستاها از این نمونه است اما درختان انارشیطان در روستای شهنیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه «شهنیا» رو به انقراض می رود/ «انارشیطان» را دریابید+عکس

سرمایه «شهنیا» رو به انقراض می رود/ «انارشیطان» را دریابید+عکس