مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 مرداد 1399 ساعت 05:052020-08-20اقتصادي

تمدید مهلت ثبت نام بنگاه های آسیب دیده از کرونا تا پایان شهریور


معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار بندرعباس گفت: تاکنون بیش از 1300 بنگاه اقتصادی شهرستان بندرعباس با مجموع 385 میلیارد ریال در سامانه کارا جهت دریافت تسهیلات کرونا ثبت نام کرده که برابر گزارش دستگاه های اجرایی و بانک ها بیش از 11 درصد این تسهیلات به مبلغ .

- ایسنا/هرمزگان معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار بندرعباس گفت: تاکنون بیش از 1300 بنگاه اقتصادی شهرستان بندرعباس با مجموع 385 میلیارد ریال در سامانه کارا جهت دریافت تسهیلات کرونا ثبت نام کرده که برابر گزارش دستگاه های اجرایی و بانک ها بیش از 11 درصد این تسهیلات به مبلغ 41 میلیارد ریال پرداخت شده و مابقی نیز در حال پرداخت است.

حسین باباخانی صبح امروز(30 مردادماه) در جلسه کمیته اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان بندرعباس افزود: بر این اساس مهلت زمانی تعیین شده توسط ستاد ملی مقابله با کرونا تشکیل پرونده و پرداخت تسهیلات به کسب وکارهای بیمه نشده تا پایان شهریور 1399و کسب وکارهای بیمه شده تا 15 شهریورماه 1399 تمدید و متقاضیان می توانند در مهلت یاد شده به سامانه کارا مراجعه و نسبت به تشکیل پرونده و انتخاب بانک اقدام کنند.

مهندس باباخانی با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازدریافتی از سامانه کارا و همچنین گزارش بانک ها و موانع و مشکلات مطرح شده توسط دستگاه های اجرایی در رابطه با پرداخت تسهیلات گف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید مهلت ثبت نام بنگاه های آسیب دیده از کرونا تا پایان شهریور

تمدید مهلت ثبت نام بنگاه های آسیب دیده از کرونا تا پایان شهریور