مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 مرداد 1399 ساعت 03:452020-08-20فرهنگي

کیت بلانشت و کریستوف والتس به «پینوکیو» گی یرمو دل تورو پیوستند


گی یرمو دل تورو گروه بازیگران فیلم «پینوکیو» را تکمیل کرد و چهره های اسکاری چون کیت بلانشت و کریستوف والتس حالا در فهرست بازیگران فیلم جای دارند.

- گی یرمو دل تورو گروه بازیگران فیلم پینوکیو را تکمیل کرد و چهره های اسکاری چون کیت بلانشت و کریستوف والتس حالا در فهرست بازیگران فیلم جای دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ددلاین، فیلم انیمیشن موزیکال استاپ موشن پینوکیو ساخته گی یرمو دل تورو کارگردان برنده جایزه اسکار برای نت فلیکس جمع بازیگران خود را کامل کرده و ستاره های جدیدی به آن پیوسته اند.

مشخص شده که گرگوری مان بازیگر تازه وارد نقش اصلی فیلم را ایفا خواهد کرد، یوان مک گرگور ایفاگر شخصیت کریکت و دیوید بردلی ژپتو خواهند بود.

از دیگر بازیگرانی که به فیلم ملحق شده اند می توان به کیت بلانشت، تیلدا سویینتون و کریستوف والتس اشاره کرد که همگی برنده جایزه اسکار هستند.

فین وولفهارد از چیزهای عجیب ، جان تورتورو از بتمن ، ران پرلمن بازیگر برنده جایزه گلدن گلوب، تیم بلیت نلسون از واچ من و برن گورمن از انولا هولمز دیگر بازیگران این فیلم هستند.

این فیلم که بر پایه داستان کلاسیک کارلو کلودی ساخته می شود، داستان سفر خارق العاده پسر بچه ای چوبی را تعریف می کند که به صورت جادویی با آرزوی پدرش جان می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیت بلانشت و کریستوف والتس به «پینوکیو» گی یرمو دل تورو پیوستند

کیت بلانشت و کریستوف والتس به «پینوکیو» گی یرمو دل تورو پیوستند