مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 17:452020-08-19ورزشي

رییس فدراسیون سال 97 وعده نصب دیواره صخره نوردی در شیروان را داد


رییس هیات کوه نوردی شهرستان شیروان گفت: رییس فدراسیون در سال 97 با توجه با افتخارات کسب شده توسط جوانان این شهرستان وعده نصب دیواره صخره نوردی را مطرح کرد.

- حسین پیلپا مبنی بر تغییر اولویت نصب دیواره صخره نوردی از شهرستان شیروان به یکی دیگر از نقاط کشور و تکذیب این ادعا توسط رییس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی کشور اظهار داشت: در پاییز سال 97 با توجه با افتخارات کسب شده توسط صخره نوردان شیروانی قول مساعد جهت نصب این دیواره را به شخص بنده و رییس هیأت دادند.

رییس هیأت کوه نوردی و صعودهای ورزشی شهرستان شیروان تصریح کرد: رییس فدراسیون نصب دیواره صخره نوردی در این شهرستان را سال 98 عنوان کرد و تمامی اسناد مربوط به مکاتبات نیز موجود است.

وی در ادامه افزود: با پایان سال و نصب دیواره در شهرستان های دیگر و بی نصیب ماندن جوانان شیروان موضوع را پیگیر شدیم که پاسخ آن ها این بود که شهرستان شما از اولویت خارج شده است.

حسین پیلپا در ادامه با اشاره پیگیری های مستمر نسبت به احقاق حقوق جوانان با استعداد شهرستان شیروان خاطر نشان کرد: در سفر رییس فدراسیون به خراسان شمالی این مطالبه را دوباره مطرح کردیم و تنها توجیه وی درباره عدم تحقق وعده هایش تماس وزرات ورزش و جوانان مبنی بر فشار نمایندگان مجلس شهرستان های دیگر و اختصاص دیواره به آن ها بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس فدراسیون سال 97 وعده نصب دیواره صخره نوردی در شیروان را داد

رییس فدراسیون سال 97 وعده نصب دیواره صخره نوردی در شیروان را داد