مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 16:452020-08-19سياسي

مدیرکل جدید بهزیستی گلستان معارفه شد


مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بهزیستی گلستان با حضور معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان بهزیستی کشور برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بهزیستی گلستان بعدازظهر چهارشنبه با حضور محمد عباسی، معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان بهزیستی کشور برگزار شد.

در این مراسم که در جمع معاونان و مسئولان بهزیستی گلستان برگزار شد، سید مهدی حسینی به عنوان مدیرکل جدید بهزیستی استان گلستان معارفه و از زحمات ابراهیم غفاری، مدیرکل سابق قدردانی شد.

محمد عباسی د راین آیین اظهارکرد: با وجود شرایط اقتصادی جدید طی سال های اخیر توانستیم تمامی پشت نوبتی های دریافت مستمری را به صفر برسانیم.

معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان بهزیستی کشور در ادامه با اشاره به اینکه طی سال های گذشته مستمری مددجویان براساس بعد خانوار بین سه تا پنج برابر بیشتر شده است، افزود: با کمک مجلس شورای اسلامی و دولت میزان بودجه مستمری خانواده های تحت پوشش بهزیستی هر ساله افزایش خواهد داشت.

وی با بیان اینکه یکی از محورهای فعالیت سازمان موضوع شفافیت است خاطرنشان کرد: در حال حاضر سامانه و ستاد شفافیت بهزیستی آغاز به کار کرده و براساس آن تمامی فعالیت هایی صورت گرفته ازجمله اطلاعات املاک، قراردادها، تفاهمنامه ها، مشارکت های مردمی و غیره بر روی این ساما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل جدید بهزیستی گلستان معارفه شد

مدیرکل جدید بهزیستی گلستان معارفه شد